S.K.I.L.L. - Special Force 2

international Forum

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Language sections

News

• New

Attention Soldiers!

On 21.11.2018 we will perform our regular maintenance.
    Web services and servers will be not reachable starting from 00:30 CET [18:30 EST].
    You will not be able to connect and play during the maintenance. The estimated downtime for this maintenance is about 11 hours 00 minutes.
    When the servers are back online, we will let you know.

Best regards,
    Your S.K.I.L.L. Team

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Fine di Skill

56

ince

Skill 3

4

Rebirth"

Maintenance going wrong!

2

Albus

Bakım 21/11/2018

1

Andios

[Ausstehend] Serverwartung 21.11.2018

3

Prediction'

Recent Activities

• ince -

Replied to the thread Fine di Skill.

eh poveretto...se pensi che io reporti tutte le persone ti sbagli di grosso e visto che ne parli qui ora te lo dico chiaro...io non ti ho mai reportato anche perchè chi usa NORECOIL anche più evidente del tuo non è mai stato bannato dal gioco...detto…
  • Rebirth" -

Replied to the thread Skill 3.

Quote from Luca: “ Quote from Rebirth": “Przeciez w Grudniu prawdopodobnie wyjdzie sf3 o ile uda sie grafika i wszystkim programista ukonczyc ten projekt. Wystarczy sledzic projekt i tyle. ” Zastanawia mnie to skąd posiadasz takie informacje?…
  • Rebirth" -

Liked Nawii'’s post in the thread Skill 3.

Like (Post)
    Quote from Luca: “w grze planowane są kolejne aktualizacje (jutro odbędzie się jedna z nich) oraz zmiany, także Twoje stwierdzenie jest błędne. ” Kolejne aktualizacje nic nie wnoszące oprócz nowych eventów. Brak anticheata, a człowiek gdzie nie…
  • Sociologo -

Replied to the thread Fine di Skill.

Anche io sarei dovuto sparire per "mano tua" visto che accusavi anche me, eppure sono quasi 3 major blu. Detto ciò, se fossi nel supporto anche io alla lunga ti lascerei un po' stare perchè invece di giocare mi pari la digos e sei leggermente pesante.…
  • Albus -

Replied to the thread Maintenance going wrong!.

Hello, Sometimes there are technical problems we can't expect, our team is always doing hist best to make sure the maintenance is done correctly. We are sorry for the inconvenience.
  • Ryiuken -

Replied to a comment by M42016 on Ryiuken’s wall.

Wall Reply
    Non sappiamo ancora quando la manutenzione terminera', ma vi aggiorneremo subito appena sapremo qualcosa.