Search Results

Search results 1-4 of 4.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Language sections

• Hello N4D6R, one reason why this problem could be occured is that the username of the user you wanted to add exeeds a certain amount of characters. Please write a ticket (skill.support.gameforge.com/) for us to comprehend your problem and to try to solve it as soon as possible It also would be helpful if the other afffected person(your friend) also could write a ticket.

• Hey @Senj Meiner Meinung nach muss man den Rookie nicht gleich abschaffen. Ich denke es würde ausreichen die Ausschlusskriterien anzupssen so dass wirklich nur Anfänger und Leute die in Alpha nicht "zurechtkommen" in den Rookie Channel können. Außerdem musst du bedenken, dass es ungerecht den Spielern gegenüber wäre die auf den Rookie Channel angewiesen sind. Außerdem denke ich, dass diese von dir geschätzten 150-250 Spieler eher das Spiel verlassen als in Alpha zu spielen da sie dort mit Spiele…

• Quote from adamjason: “It's ok tho I will release video later tonight about the incompetent and bias staff. The guy who Ddos me is snooze you can find him anytime you pay no ban ” Quote from Albus: “Hello, As I have already told you, any report has to go to the support sustem where the game team can help you. Regards, Albus ”

• Man muss halt warten bis sich dazu geäußert wird . Kann auch sein das Busted sich aus dem Spiel zurückgezogen hat und sein Forum-Account absichtlich hat sperren lassen und Spam mit Nachfragen etc zu vermeiden. Einfach abwarten . Ich denke wird sich bald jemand zu äußern. Greetz H4PP1N3SS1337